Deklaracja dostępności

Mazurski Związek Międzygminny - Gospodarka Odpadami zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://bip.mzmgo.mazury.pl.

Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji strony:

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji:
Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny.

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiszowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do:
Wojciech Ogłuszka

Na podstawie Art.18.(1-6): Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Na podstawie Art.18.7: W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Dostosowanie wejść do budynków

Pomieszczenia biura znajdują się w dwóch lokalizacjach: Parter budynku - Punkt Obsługi Petenta. Do pomieszczeń biurowych dostać się można schodami przez główne drzwi wejściowe do budynku. Osoby niepełnosprawne mające problem z poruszaniem się, mogą dostać się do pomieszczeń poprzez boczne wejście do budynku, które wyposażone są w podjazd. Dalej aby dostać się do pomieszczeń Punktu Obsługi Klienta należy przejść przez drzwi wewnętrzne.Aby przejść przez drzwi należy zgłosić zamiar przejścia telefonicznie. Osoby niepełnosprawne mające problem z poruszaniem się przyjmowane są w Punkcie Obsługi Petenta. Aby osoba niepełnosprawna mająca problemy z poruszaniem się mogła spotkać się z pracownikiem pomieszczeń biurowych na piętrze, zamiar spotkania musi zgłosić telefonicznie.

Dostosowanie schodów

Osoby niepełnosprawne mające problem z poruszaniem się, mogą dostać się do pomieszczeń poprzez boczne wejście do budynku, które wyposażone są w podjazd. Osoby niepełnosprawne mające problem z poruszaniem się przyjmowane są w Punkcie Obsługi Petenta. Aby osoba niepełnosprawna mająca problemy z poruszaniem się mogła spotkać się z pracownikiem pomieszczeń biurowych na piętrze, zamiar spotkania musi zgłosić telefonicznie.

Dostępność pochylni

Osoby niepełnosprawne mające problem z poruszaniem się, mogą dostać się do pomieszczeń poprzez boczne wejście do budynku, które wyposażone są w podjazd. Osoby niepełnosprawne mające problem z poruszaniem się przyjmowane są w Punkcie Obsługi Petenta. Aby osoba niepełnosprawna mająca problemy z poruszaniem się mogła spotkać się z pracownikiem pomieszczeń biurowych na piętrze, zamiar spotkania musi zgłosić telefonicznie.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 listopada 2022 13:34
Dokument wprowadzony do BIP przez: Magdalena Zubrycka-Pierz
Ilość wyświetleń: 805
21 listopada 2022 14:46 (Magdalena Zubrycka-Pierz) - Aktualizacja deklaracji dostępności.
21 listopada 2022 14:44 (Magdalena Zubrycka-Pierz) - Aktualizacja deklaracji dostępności.
21 listopada 2022 14:44 (Magdalena Zubrycka-Pierz) - Aktualizacja deklaracji dostępności.