Program usuwania azbestu 2022

 

Zarząd Związku przystępuje do realizacji „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest dla gmin będących uczestnikami Mazurskiego Związku Międzygminnego – Gospodarka”


Dofinansowaniu podlega: demontaż, zbieranie, transport oraz unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest. Dofinansowanie nie obejmuje kosztów związanych z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych.

 

W ramach programu przewidziane jest dofinansowanie w formie dotacji. Kwota dofinansowania przedsięwzięcia wynosi 50% kosztów kwalifikowalnych. 

 

Druk wniosku oraz regulamin programu można pobrać na stornie internetowej www.mzmgo.mazury.pl lub stronach internetowych gmin będących uczestnikami Mazurskiego Związku Międzygminnego – Gospodarka Odpadami.

 

Wnioski o udział w programie należy składać w Punkcie Obsługi Klienta Mazurskiego Związku Międzygminnym – Gospodarka Odpadami, ul. Pocztowa 2 w Giżycku w terminie do 2 września. Liczy się kolejność zgłoszeń. 

 

Planowany termin rozpoczęcia robót po 15 października 2022 r.


Regulamin

Wniosek 

logo.jpg

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 14 listopada 2022 08:38
Dokument wprowadzony do BIP przez: Magdalena Zubrycka-Pierz
Ilość wyświetleń: 343
14 listopada 2022 09:23 (Magdalena Zubrycka-Pierz) - Zmiana treści zakładki.
14 listopada 2022 09:22 (Magdalena Zubrycka-Pierz) - Zmiana treści zakładki.
14 listopada 2022 08:57 (Magdalena Zubrycka-Pierz) - Zmiana treści zakładki.