Punkt Obsługi Klienta
1. Udzielanie klientom wszechstronnej informacji i pomocy związanej z zadaniami realizowanymi przez Związek, udzielanie informacji o rodzaju, miejscu i trybie załatwiania sprawy.
2. Dostarczanie interesantom formularzy niezbędnych do załatwiania określonej sprawy.
3. Obsługa składanych deklaracji od mieszkańców przez prowadzenie ewidencji deklaracji składanych przez mieszkańców.
4. Przyjmowanie wypełnionych przez właścicieli nieruchomości deklaracji (według wzoru Związku) .
5. Weryfikacja prawidłowości i prawdziwości złożonych deklaracji poprzez przyjęte mechanizmy kontrolne (np. posiadane informacje itp.)
6. Weryfikacja prawidłowości i prawdziwości niższej stawki opłaty wynikającej zdeklarowanej selektywnej zbiórki odpadów.
7. Zatwierdzanie zweryfikowanych deklaracji, wprowadzenie do bazy Systemu.
8. Określanie statusu przekazywanych deklaracji (wygenerowana, wysłana, doręczona, zwrócona bez doręczenia, odesłana, błędna, zatwierdzona).
9. Zarządzanie listą deklaracji: przyjętych, oczekujących, odrzuconych.
10. Oznaczanie deklaracji, utworzenie teczki deklarującego (udokumentowana historia prowadzonych spraw)
11. Zbiorcze tworzenie zestawienia nowych deklaracji dla wybranych nieruchomości lub zmian w deklaracji i przekazanie informacji Wykonawcy, który odbiera odpady komunalne.
Do zadań Sekretariatu należy:
1. wykonywanie czynności kancelaryjnych (rejestrowanie korespondencji, przekazywanie komórkom organizacyjnym, wysyłka korespondencji),
2. telefoniczna obsługa klienta,
3. prowadzenie dokumentacji pracy Przewodniczącego Zarządu.
4. obsługa narad i spotkań Przewodniczącego Zarządu oraz Zarządu Związku,
5. prowadzenie spraw organizacyjno – biurowych w tym zamówienia na materiały biurowe, materiały związane z eksploatacją urządzeń biurowych, środki czystości zgłaszane przez pracowników Biura,
6. prowadzenie rejestru faktur i rachunków,
7. prowadzenie rejestru delegacji służbowych,
8. archiwizacja dokumentacji Biura.