Dział księgowości budżetowej

Stanowiska

Inspektor ds. księgowości budżetowej

Informacje

Inspektor ds. księgowości budżetowej - Dorota Hnat

Do zadań referatu finansowo-budżetowego należy:
1. przygotowywanie projektów i realizacja uchwał Zarządu i Zgromadzenia Związku w sprawie ustalenia procedury uchwalania planu finansowego Związku,
2. opracowanie projektu planu finansowego Związku,
3. opracowywanie projektu wieloletniej prognozy finansowej Związku,
4. przygotowywanie projektów uchwał Zgromadzenia Związku w przedmiocie zmian w planie finansowym i wieloletniej prognozie finansowej Związku,
5. przygotowywanie projektów uchwał Zgromadzenia Związku w przedmiocie zaciągania pożyczek i kredytów, w tym planowanie i analiza celowości zaciągania powyższych zobowiązań przez Związek,
6. opracowywanie wniosków, na potrzeby prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przez pracownika odpowiedzialnego za zamówienia publiczne, o pozyskanie przez Związek kredytów i pożyczek, w oparciu o dokumentację przedłożoną przez komórki organizacyjne merytorycznie odpowiedzialne za realizację zadań, które mają zostać objęte dofinansowaniem,
7. obsługa kredytów i pożyczek zaciągniętych przez Związek w zakresie planowania i terminowości spłat rat kapitałowych oraz odsetek,
8. zapewnienie obsługi bankowej planu finansowego Związku,
9. prowadzenie rachunkowości planu finansowego Związku,
10. zgodne z obowiązującymi przepisami i terminowe prowadzenie sprawozdawczości budżetowej dotyczącej planu finansowego Związku,
11. prowadzenie rachuby płac pracowników Związku,
12. prowadzenie windykacji należności w zakresie składek członkowskich oraz wynikających z umów zawartych przez Związek,
13. gromadzenie i przetwarzanie informacji ekonomicznych,
14. pobieranie i odprowadzanie podatków należnych od wynagrodzeń pracowników Biura i zleceniobiorców Związku oraz składek na ubezpieczenie społeczne i ubezpieczenie zdrowotne pracowników Biura,
15. prowadzenie ewidencji księgowej opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
16. prowadzenie dokumentacji i naliczanie świadczeń przysługujących pracownikom Biura na podstawie przepisów o ubezpieczeniu społecznym,
17. prowadzenie ewidencji środków trwałych Związku oraz składników majątkowych Związku wniesionych do spółek utworzonych z jego udziałem,
18. prowadzenie ewidencji, rozliczanie kosztów i należności z tytułu windykacji prowadzonej przez związek, w tym z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
19. gospodarkę środkami trwałymi znajdującymi się w ewidencji Związku,
20. współpraca z Regionalną Izbą Obrachunkową i urzędami skarbowymi,
21. prowadzenie rachunkowości zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
22. prowadzenie księgi inwentarzowej środków trwałych, wystawiania OT, PT, OW,

Dokumenty

Finanse

Finanse

Prawo lokalne

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 09 listopada 2022 13:31
Dokument wprowadzony do BIP przez: Magdalena Zubrycka-Pierz
Ilość wyświetleń: 356
10 listopada 2022 08:58 (Magdalena Zubrycka-Pierz) - Usunięcie stanowiska: Główny Ksiągowy.
10 listopada 2022 08:37 (Magdalena Zubrycka-Pierz) - Aktualizacja danych stanowiska: Inspektor ds. księgowości budżetowej.
10 listopada 2022 08:37 (Magdalena Zubrycka-Pierz) - Aktualizacja danych stanowiska: Główny Ksiągowy.