Dział kontroli

Stanowiska

Inspektor ds. kontroli i windykacji

Informacje

Inspektor ds. kontroli i windykacji - Daria Łucaś

1. Prowadzenie postępowań administracyjnych, wszczynanie postępowań administracyjnych, wydawanie decyzji w zakresie poboru opłat za gospodarowanie odpadami w zakresie : ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, ordynacji podatkowej.
2. Obsługa systemu informatycznego obsługującego system odbioru odpadów komunalnych.
3. Prowadzenie kontroli pod kątem jakości systemu selektywnego zbierania na nieruchomościach na terenie położonych w gminach – członków MZMGO.
4. Prowadzenie kontroli właścicieli nieruchomości położonych na terenie MZMGO – członków MZMGO, pod kątem wywiązania się z obowiązku złożenia deklaracji.
5. Współpraca z Wykonawcą odbierającym odpady komunalne na terenie MZMGO w zakresie kontroli właścicieli nieruchomości, w szczególności:
1) analiza materiałów foto lub wideo otrzymanych od Wykonawcy
2) sporządzanie protokołów lub weryfikacja protokołów otrzymanych od Wykonawcy,
3) przeprowadzanie kontroli doraźnych na wniosek Wykonawcy lub z urzędu przed planowanym terminem odbioru odpadów komunalnych z posesji.
6. Prowadzenie kontroli Wykonawcy w zakresie realizowanej umowy na odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie gmin - członków MZMGO, w tym naliczanie kar umownych za nieterminowe działania lub brak realizowanych zadań określonych umową.
7. Kontrola tras GPS na podstawie wsadów informacyjnych przekazywanych przez firmy wywozowe.
8. Tworzenie sprawozdań z trasy – raport z realizacji wywozu nieczystości/odpadów komunalnych przez firmy, w tym: generowanie wydruków raportów, przyjmowanie zeskanowanych raportów oraz elektroniczne wprowadzanie raportów przez firmę wywozową.
9. Prowadzenie spraw związanych ze zgłaszanymi skargami oraz udział w interwencjach z zakresu gospodarki odpadami na terenie MZMGO.
10. Współpraca z gminami (członkami MZMGO) w celu efektywnej realizacji zadań oraz z działem windykacji Związku w zakresie przygotowania dokumentacji w celu windykacji należności w zakresie gospodarki odpadami.

Inspektor ds. kontroli i windykacji

Informacje

Inspektor ds. kontroli i windykacji - Ewelina Bujniak

1. Prowadzenie postępowań administracyjnych, wszczynanie postępowań administracyjnych, wydawanie decyzji w zakresie poboru opłat za gospodarowanie odpadami w zakresie : ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, ordynacji podatkowej.
2. Obsługa systemu informatycznego obsługującego system odbioru odpadów komunalnych.
3. Prowadzenie kontroli pod kątem jakości systemu selektywnego zbierania na nieruchomościach na terenie położonych w gminach – członków MZMGO.
4. Prowadzenie kontroli właścicieli nieruchomości położonych na terenie MZMGO – członków MZMGO, pod kątem wywiązania się z obowiązku złożenia deklaracji.
5. Współpraca z Wykonawcą odbierającym odpady komunalne na terenie MZMGO w zakresie kontroli właścicieli nieruchomości, w szczególności:
1) analiza materiałów foto lub wideo otrzymanych od Wykonawcy
2) sporządzanie protokołów lub weryfikacja protokołów otrzymanych od Wykonawcy,
3) przeprowadzanie kontroli doraźnych na wniosek Wykonawcy lub z urzędu przed planowanym terminem odbioru odpadów komunalnych z posesji.
6. Prowadzenie kontroli Wykonawcy w zakresie realizowanej umowy na odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie gmin - członków MZMGO, w tym naliczanie kar umownych za nieterminowe działania lub brak realizowanych zadań określonych umową.
7. Kontrola tras GPS na podstawie wsadów informacyjnych przekazywanych przez firmy wywozowe.
8. Tworzenie sprawozdań z trasy – raport z realizacji wywozu nieczystości/odpadów komunalnych przez firmy, w tym: generowanie wydruków raportów, przyjmowanie zeskanowanych raportów oraz elektroniczne wprowadzanie raportów przez firmę wywozową.
9. Prowadzenie spraw związanych ze zgłaszanymi skargami oraz udział w interwencjach z zakresu gospodarki odpadami na terenie MZMGO.
10. Współpraca z gminami (członkami MZMGO) w celu efektywnej realizacji zadań oraz z działem windykacji Związku w zakresie przygotowania dokumentacji w celu windykacji należności w zakresie gospodarki odpadami.

Podinspektor ds. kontroli i windykacji

Informacje

Podinspektor ds. kontroli i windykacji - Ewa Koleśnik

1. Prowadzenie postępowań administracyjnych, wszczynanie postępowań administracyjnych, wydawanie decyzji w zakresie poboru opłat za gospodarowanie odpadami w zakresie : ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, ordynacji podatkowej.
2. Obsługa systemu informatycznego obsługującego system odbioru odpadów komunalnych.
3. Prowadzenie kontroli pod kątem jakości systemu selektywnego zbierania na nieruchomościach na terenie położonych w gminach – członków MZMGO.
4. Prowadzenie kontroli właścicieli nieruchomości położonych na terenie MZMGO – członków MZMGO, pod kątem wywiązania się z obowiązku złożenia deklaracji.
5. Współpraca z Wykonawcą odbierającym odpady komunalne na terenie MZMGO w zakresie kontroli właścicieli nieruchomości, w szczególności:
1) analiza materiałów foto lub wideo otrzymanych od Wykonawcy
2) sporządzanie protokołów lub weryfikacja protokołów otrzymanych od Wykonawcy,
3) przeprowadzanie kontroli doraźnych na wniosek Wykonawcy lub z urzędu przed planowanym terminem odbioru odpadów komunalnych z posesji.
6. Prowadzenie kontroli Wykonawcy w zakresie realizowanej umowy na odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie gmin - członków MZMGO, w tym naliczanie kar umownych za nieterminowe działania lub brak realizowanych zadań określonych umową.
7. Kontrola tras GPS na podstawie wsadów informacyjnych przekazywanych przez firmy wywozowe.
8. Tworzenie sprawozdań z trasy – raport z realizacji wywozu nieczystości/odpadów komunalnych przez firmy, w tym: generowanie wydruków raportów, przyjmowanie zeskanowanych raportów oraz elektroniczne wprowadzanie raportów przez firmę wywozową.
9. Prowadzenie spraw związanych ze zgłaszanymi skargami oraz udział w interwencjach z zakresu gospodarki odpadami na terenie MZMGO.
10. Współpraca z gminami (członkami MZMGO) w celu efektywnej realizacji zadań oraz z działem windykacji Związku w zakresie przygotowania dokumentacji w celu windykacji należności w zakresie gospodarki odpadami.

Podinspektor ds. kontroli i windykacji

Informacje

Podinspektor ds. kontroli i windykacji - Adam Sznip

1. Prowadzenie postępowań administracyjnych, wszczynanie postępowań administracyjnych, wydawanie decyzji w zakresie poboru opłat za gospodarowanie odpadami w zakresie : ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, ordynacji podatkowej.
2. Obsługa systemu informatycznego obsługującego system odbioru odpadów komunalnych.
3. Prowadzenie kontroli pod kątem jakości systemu selektywnego zbierania na nieruchomościach na terenie położonych w gminach – członków MZMGO.
4. Prowadzenie kontroli właścicieli nieruchomości położonych na terenie MZMGO – członków MZMGO, pod kątem wywiązania się z obowiązku złożenia deklaracji.
5. Współpraca z Wykonawcą odbierającym odpady komunalne na terenie MZMGO w zakresie kontroli właścicieli nieruchomości, w szczególności:
1) analiza materiałów foto lub wideo otrzymanych od Wykonawcy
2) sporządzanie protokołów lub weryfikacja protokołów otrzymanych od Wykonawcy,
3) przeprowadzanie kontroli doraźnych na wniosek Wykonawcy lub z urzędu przed planowanym terminem odbioru odpadów komunalnych z posesji.
6. Prowadzenie kontroli Wykonawcy w zakresie realizowanej umowy na odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie gmin - członków MZMGO, w tym naliczanie kar umownych za nieterminowe działania lub brak realizowanych zadań określonych umową.
7. Kontrola tras GPS na podstawie wsadów informacyjnych przekazywanych przez firmy wywozowe.
8. Tworzenie sprawozdań z trasy – raport z realizacji wywozu nieczystości/odpadów komunalnych przez firmy, w tym: generowanie wydruków raportów, przyjmowanie zeskanowanych raportów oraz elektroniczne wprowadzanie raportów przez firmę wywozową.
9. Prowadzenie spraw związanych ze zgłaszanymi skargami oraz udział w interwencjach z zakresu gospodarki odpadami na terenie MZMGO.
10. Współpraca z gminami (członkami MZMGO) w celu efektywnej realizacji zadań oraz z działem windykacji Związku w zakresie przygotowania dokumentacji w celu windykacji należności w zakresie gospodarki odpadami.

Podinspektor ds. kontroli i windykacji

Informacje

Podinspektor ds. kontroli i windykacji - Krzysztof Balcerzak

1. Prowadzenie postępowań administracyjnych, wszczynanie postępowań administracyjnych, wydawanie decyzji w zakresie poboru opłat za gospodarowanie odpadami w zakresie : ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, ordynacji podatkowej.
2. Obsługa systemu informatycznego obsługującego system odbioru odpadów komunalnych.
3. Prowadzenie kontroli pod kątem jakości systemu selektywnego zbierania na nieruchomościach na terenie położonych w gminach – członków MZMGO.
4. Prowadzenie kontroli właścicieli nieruchomości położonych na terenie MZMGO – członków MZMGO, pod kątem wywiązania się z obowiązku złożenia deklaracji.
5. Współpraca z Wykonawcą odbierającym odpady komunalne na terenie MZMGO w zakresie kontroli właścicieli nieruchomości, w szczególności:
1) analiza materiałów foto lub wideo otrzymanych od Wykonawcy
2) sporządzanie protokołów lub weryfikacja protokołów otrzymanych od Wykonawcy,
3) przeprowadzanie kontroli doraźnych na wniosek Wykonawcy lub z urzędu przed planowanym terminem odbioru odpadów komunalnych z posesji.
6. Prowadzenie kontroli Wykonawcy w zakresie realizowanej umowy na odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie gmin - członków MZMGO, w tym naliczanie kar umownych za nieterminowe działania lub brak realizowanych zadań określonych umową.
7. Kontrola tras GPS na podstawie wsadów informacyjnych przekazywanych przez firmy wywozowe.
8. Tworzenie sprawozdań z trasy – raport z realizacji wywozu nieczystości/odpadów komunalnych przez firmy, w tym: generowanie wydruków raportów, przyjmowanie zeskanowanych raportów oraz elektroniczne wprowadzanie raportów przez firmę wywozową.
9. Prowadzenie spraw związanych ze zgłaszanymi skargami oraz udział w interwencjach z zakresu gospodarki odpadami na terenie MZMGO.
10. Współpraca z gminami (członkami MZMGO) w celu efektywnej realizacji zadań oraz z działem windykacji Związku w zakresie przygotowania dokumentacji w celu windykacji należności w zakresie gospodarki odpadami.

Podinspektor ds. kontroli

Informacje

Podinspektor ds. kontroli - Justyna Kamińska

1. Obsługa systemu informatycznego odbioru odpadów komunalnych.
2. Prowadzenie kontroli pod kątem jakości systemu selektywnego zbierania odpadów w PSZOK na terenie gmin Związku.
3. Prowadzenie kontroli oświadczeń składanych w PSZOK.
4. Współpraca z Zakładem Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. z o.o. w Spytkowie w zakresie obsługi PSZOK-ów, w szczególności:
1) telefoniczna weryfikacja właścicieli nieruchomości uprawnionych do korzystania z PSZOK,
2) sporządzanie protokołów, notatek z nieprawidłowości,
3) przeprowadzanie kontroli w PSZOK na wniosek ZUOK Spytkowo lub z urzędu,
5. Prowadzenie spraw związanych ze zgłaszanymi skargami oraz udział w interwencjach z zakresu gospodarki odpadami na terenie MZMGO.
6. Współpraca z gminami (członkami MZMGO) w celu efektywnej realizacji zadań.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 09 listopada 2022 13:32
Dokument wprowadzony do BIP przez: Magdalena Zubrycka-Pierz
Ilość wyświetleń: 523
29 stycznia 2025 11:16 (Magdalena Zubrycka-Pierz) - Aktualizacja danych stanowiska: Podinspektor ds. kontroli.
29 stycznia 2025 10:46 (Magdalena Zubrycka-Pierz) - Aktualizacja danych stanowiska: Podinspektor ds. kontroli.
29 stycznia 2025 10:32 (Magdalena Zubrycka-Pierz) - Dodanie stanowiska: Podinspektor ds. kontroli.