Główny specjalista
Informacje
Stanowisko ds. administracji i zamówień publicznych
1. Prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej osób zatrudnionych w MZMGO
2. Prowadzenie i dokumentowanie spraw dotyczących nawiązania i rozwiązania stosunku pracy, staży absolwenckich, organizacją konkursów na wolne stanowiska urzędnicze w MZMGO.
3. Zamawianie oraz prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych, nagłówkowych.
4. Przygotowanie projektów uchwał Zgromadzenia, Zarządu i Zarządzeń Przewodniczącego Zarządu, umówi, porozumień.
5. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych poprzez:
a) przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
b) przygotowywanie i wdrażanie procedur związanych z udzielaniem zamówień publicznych,
b) koordynację działań związanych z udzielaniem zamówień publicznych w biurze MZMGO ,
c) prowadzenie rejestru, planu i sprawozdawczości zamówień publicznych w MZMGO,
d) uczestnictwo w pracach i obsługa komisji przetargowej.
6. Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem posiedzeń Zgromadzenia Związku, w tym :
a) przygotowywanie materiałów pod obrady, powiadamianie o zwoływaniu sesji,
b) prowadzenie czynności kancelaryjnych oraz dokumentacji pracy Zgromadzenia, w tym rejestru uchwał oraz archiwizowanie protokołów z obrad Zgromadzenia,
c) udostępnianie aktów prawnych.
7. Korespondencja z uczestnikami Związku.
8. Monitorowanie przepisów prawa.
Inspektor ds. ochrony środowiska
Informacje
1. Prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
2. Kontrola podmiotów odbierających odpady komunalne od właścicieli nieruchomości w zakresie przestrzegania i stosowania przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
3. Sprawozdawczość z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi.
4. Przygotowywanie dokumentacji dla potrzeb organów kontroli i nadzoru w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi.
6. Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi.
7. Obsługa posiedzeń Zarządu Związku.
8. Korespondencja z uczestnikami Związku.
9. Monitorowanie przepisów prawa.
Inspektor ds. administracyjnych
Informacje
1. Aktualizacja bazy danych rejestru wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi.
2. Obsługa programu informatycznego z bazą danych właścicieli nieruchomości objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi.
3. Weryfikacja deklaracji stanowiących podstawę wymiaru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz wprowadzanie zawartych w tych deklaracjach informacji do systemu informatycznego.
4. Prowadzenie korespondencji w zakresie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
5. Analiza kont podatników.
6. Przyjmowanie zgłoszeń odbioru popiołu.
7. Archiwizacja dokumentów Biura zgodnie z obowiązującymi przepisami.
8. Koordynacja spraw w zakresie masowej korespondencji pism , adresowanie kopert (np. w przypadku zmiany stawki opłaty lub zmian w systemie zbiórki odpadów wynikających ze zmiany przepisów prawa krajowego lub miejscowego).
9. Weryfikacja harmonogramów odbioru odpadów komunalnych oraz mycia, dezynfekcji, dezynsekcji pojemników na odpady komunalne pod kątem zgodności z umową z podmiotem odbierającym odpady, jak również prawem miejscowym w zakresie gospodarki odpadami.
10. Korespondencja z uczestnikami Związku.
11. Monitorowanie przepisów prawa.
Inspektor ds. ochrony środowiska
Informacje
1. Prowadzenie spraw związanych z rekultywacją składowisk odpadów w regionie MZMGO.
2. Prowadzenie spraw związanych z monitoringiem poeksploatacyjnym składowisk odpadów w regionie MZMGO i współpraca w tym zakresie z gminami Związku.
3. Pozyskiwanie środków finansowych z funduszów zewnętrznych na działania inwestycyjne i edukacyjne Związku.
4. Koordynowanie działań informacyjnych oraz edukacyjnych Związku.
5. Weryfikacja kart, sprawozdań podmiotu odbierającego odpady komunalne oraz podmiotu zagospodarowującego odpady komunalne pod kątem prawidłowości i zgodności z fakturami z tytułu realizacji zawartych umów.
6. Weryfikacja dokumentów finansowych trafiających do Związku pod kątem merytorycznym.
7. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych.
8. Korespondencja z uczestnikami Związku.
9. Monitorowanie przepisów prawa.
Podinspektor ds. ochrony środowiska
Informacje
1. Prowadzenie działań informacyjnych oraz edukacyjnych Związku,
2. Prowadzenie spraw związanych z Komisją Rewizyjną Zgromadzenia MZMGO,
3. Udział w prowadzeniu spraw związanych z Komisją Skarg, Wniosków i Petycji Zgromadzenia MZMGO.
4. Korespondencja z uczestnikami Związku.
5. Monitorowanie przepisów prawa.
1. Przygotowywanie regulaminów utrzymania czystości i porządku dla obszaru Związku, planów gospodarki odpadami (i pokrewnych) oraz innych aktów prawa miejscowego wynikających z ustawy ucpg.
2. Dokonywanie corocznej analizy stanu Związku w zakresie określonym ustawą o samorządzie gminnym.
3. Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi, w szczególności w części dotyczącej przetargu na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i innych (przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia, projektu umowy, udział w komisji przetargowej).
4. Udział w realizacji projektów, zadań związanych z funduszami Unii Europejskiej lub innymi funduszami krajowymi.
5. Wykonywanie zadań związanych z eliminowaniem i wspomaganiem usuwania azbestu z terenu gmin zrzeszonych w Związku, określonych w statucie Związku.
6. Wykonywanie zadań związanych z usuwaniem folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej.
Raport o stanie Mazurskiego Związku Międzygminnego- Gospodarka Odpadami w Giżycku
Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi
Informacja o osiągniętych wymaganych poziomach recyklingu
Informacja o osiągniętych wymaganych poziomach recyklingu
Data wprowadzenia dokumentu do BIP:
09 listopada 2022 13:32
Dokument wprowadzony do BIP przez:
Magdalena Zubrycka-Pierz
Ilość wyświetleń:
606
01 października 2024 15:24 (
Magdalena Zubrycka-Pierz) - Aktualizacja danych stanowiska: Inspektor ds. administracyjnych.
01 października 2024 15:21 (
Magdalena Zubrycka-Pierz) - Aktualizacja danych stanowiska: Podinspektor ds. ochrony środowiska.
01 października 2024 15:20 (
Magdalena Zubrycka-Pierz) - Aktualizacja danych stanowiska: Inspektor ds. ochrony środowiska.
01 października 2024 15:15 (
Magdalena Zubrycka-Pierz) - Aktualizacja danych stanowiska: Inspektor ds. ochrony środowiska.
01 sierpnia 2023 13:21 (
Wojciech Kucfir) - Aktualizacja danych stanowiska: Inspektor ds. ochrony środowiska.