Wniosek podatnika (osoby zobowiązanej do uiszczania opłaty) o zaliczenie na poczet przyszłych zobowiązań/przeksięgowanie lub zwrot nadpłaty.
Mazurski Związek Międzygminny – Gospodarka Odpadami,
ul. Pocztowa 2, 11-500 Giżycko
Wniosek można złożyć w następujący sposób:
- w Biurze Obsługi Klienta w godzinach pracy MZM-GO w Giżycku,
- przesłać pocztą na adres MZM-GO,
- za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP lub e-mailem na adres biuro@mzmgo.mazury.pl)
Zwrot nadpłaty nastąpi w terminie 30 dni od dnia złożenia wniosku.
Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2021 r. poz. 1540 ze zm.), Dział III, Rozdział 9.
Od decyzji odmawiającej stwierdzenia nadpłaty służy prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie za pośrednictwem Zarządu Mazurskiego Związku Międzygminnego – Gospodarka Odpadami w Giżycku w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.
Art. 6q ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w sprawach dotyczących opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi stosuje się przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa, z tym że uprawnienia organów podatkowych przysługują wójtowi, burmistrzowi lub prezydentowi miasta, a w przypadku przejęcia przez związek międzygminny zadań gminy, o których mowa w art. 3 utrzymanie czystości i porządku w gminach jako zadania własne gmin ust. 2, w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi, w zakresie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, które stanowią dochód związku międzygminnego – zarządowi związku międzygminnego.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025