Dział księgowości podatkowej

Stanowiska

Inspektor ds. księgowych

Informacje

Inspektor ds. księgowych - Anna Załęska

Do zadań referatu księgowości opłat należy:
1. Kontrola prawidłowości zrealizowanych wpłat, ustalanie terminów i wymiarów opłat. naliczanie zaległości, odsetek przez:
1) obsługę kontroli terminowości i prawidłowości wpłacanych przez właścicieli nieruchomości kwot z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, w zakresie zaległości, odsetek za zwłokę, prolongaty itp.
2) realizację rozrachunków z wnoszącym opłatę w zakresie :
3) parowania należności z tyt. zadeklarowanej kwoty, tytułu wykonawczego, lub decyzji ustalającej z kasowym dowodem wpłaty, dla transakcji gotówkowych, w chwili ewidencjonowania zapłaty w kasie,
4) parowania należności z tyt. zadeklarowanej kwoty, tytułu wykonawczego lub decyzji ustalającej z bankowym dowodem wpłaty, dla transakcji bezgotówkowych, w chwili ręcznego ewidencjonowania danych z wyciągu bankowego.
5) realizację rozrachunków z wnoszącym opłatę zakresie:
6) identyfikacji wnoszącego na podstawie indywidualnych kont bankowych,
7) generowanie masowych rozrachunków (parowania należności z zapłatami) dla zaimportowanych (lub wprowadzonych) operacji bankowych oraz operacji kasowych.
2. Zarządzanie opłatami poprzez:
1) zarządzanie listą opłat (w zależności od nieruchomości, statusów lub terminów płatności).
2) przypisanie dla nieruchomości nowej opłaty związanej z gospodarką odpadami komunalnymi lub innej opłaty za usługi dodatkowe,
3) bieżące wyliczanie salda rozrachunków dla poszczególnych podatników,
4) generowanie raportu dot. naliczeń opłat dla nieruchomości zawierającego informacje: o statusie, stawce, sumie, podstawie opłaty, terminie wykonania opłaty, podmiocie, który zrealizował opłatę itd.
5) naliczenie odsetek dla opłat od należności przeterminowanych,
6) przyjmowanie wpłat, dokonywanie zwrotów, wydawanie postanowień o wysokości opłaty, postanowień o zarachowaniu,
3. Weryfikacja deklaracji stanowiących podstawę wymiaru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz wprowadzanie zawartych w tych deklaracjach informacji do eksploatowanego przez Biuro systemu informatycznego.
4. Prowadzenie korespondencji: generowanie pism, decyzji dla wybranych zakresów nieruchomości lub spraw wynikających ze statusu deklaracji, typu nieruchomości, statusu płatności, kwoty zaległości, kwoty odsetek itp.

Inspektor ds. księgowości i windykacji

Informacje

Inspektor ds. księgowości i windykacji - Dorota Kozłowska

Do zadań referatu księgowości opłat należy:
1. Kontrola prawidłowości zrealizowanych wpłat, ustalanie terminów i wymiarów opłat. naliczanie zaległości, odsetek przez:
1) obsługę kontroli terminowości i prawidłowości wpłacanych przez właścicieli nieruchomości kwot z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, w zakresie zaległości, odsetek za zwłokę, prolongaty itp.
2) realizację rozrachunków z wnoszącym opłatę w zakresie :
3) parowania należności z tyt. zadeklarowanej kwoty, tytułu wykonawczego, lub decyzji ustalającej z kasowym dowodem wpłaty, dla transakcji gotówkowych, w chwili ewidencjonowania zapłaty w kasie,
4) parowania należności z tyt. zadeklarowanej kwoty, tytułu wykonawczego lub decyzji ustalającej z bankowym dowodem wpłaty, dla transakcji bezgotówkowych, w chwili ręcznego ewidencjonowania danych z wyciągu bankowego.
5) realizację rozrachunków z wnoszącym opłatę zakresie:
6) identyfikacji wnoszącego na podstawie indywidualnych kont bankowych,
7) generowanie masowych rozrachunków (parowania należności z zapłatami) dla zaimportowanych (lub wprowadzonych) operacji bankowych oraz operacji kasowych.
2. Zarządzanie opłatami poprzez:
1) zarządzanie listą opłat (w zależności od nieruchomości, statusów lub terminów płatności).
2) przypisanie dla nieruchomości nowej opłaty związanej z gospodarką odpadami komunalnymi lub innej opłaty za usługi dodatkowe,
3) bieżące wyliczanie salda rozrachunków dla poszczególnych podatników,
4) generowanie raportu dot. naliczeń opłat dla nieruchomości zawierającego informacje: o statusie, stawce, sumie, podstawie opłaty, terminie wykonania opłaty, podmiocie, który zrealizował opłatę itd.
5) naliczenie odsetek dla opłat od należności przeterminowanych,
6) przyjmowanie wpłat, dokonywanie zwrotów, wydawanie postanowień o wysokości opłaty, postanowień o zarachowaniu,
3. Weryfikacja deklaracji stanowiących podstawę wymiaru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz wprowadzanie zawartych w tych deklaracjach informacji do eksploatowanego przez Biuro systemu informatycznego.
4. Prowadzenie korespondencji: generowanie pism, decyzji dla wybranych zakresów nieruchomości lub spraw wynikających ze statusu deklaracji, typu nieruchomości, statusu płatności, kwoty zaległości, kwoty odsetek itp.

Referent ds. księgowości opłat

Informacje

Referent ds. księgowości opłat - Beata Kinga Szepel

Do zadań referatu księgowości opłat należy:
1. Kontrola prawidłowości zrealizowanych wpłat, ustalanie terminów i wymiarów opłat. naliczanie zaległości, odsetek przez:
1) obsługę kontroli terminowości i prawidłowości wpłacanych przez właścicieli nieruchomości kwot z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, w zakresie zaległości, odsetek za zwłokę, prolongaty itp.
2) realizację rozrachunków z wnoszącym opłatę w zakresie :
3) parowania należności z tyt. zadeklarowanej kwoty, tytułu wykonawczego, lub decyzji ustalającej z kasowym dowodem wpłaty, dla transakcji gotówkowych, w chwili ewidencjonowania zapłaty w kasie,
4) parowania należności z tyt. zadeklarowanej kwoty, tytułu wykonawczego lub decyzji ustalającej z bankowym dowodem wpłaty, dla transakcji bezgotówkowych, w chwili ręcznego ewidencjonowania danych z wyciągu bankowego.
5) realizację rozrachunków z wnoszącym opłatę zakresie:
6) identyfikacji wnoszącego na podstawie indywidualnych kont bankowych,
7) generowanie masowych rozrachunków (parowania należności z zapłatami) dla zaimportowanych (lub wprowadzonych) operacji bankowych oraz operacji kasowych.
2. Zarządzanie opłatami poprzez:
1) zarządzanie listą opłat (w zależności od nieruchomości, statusów lub terminów płatności).
2) przypisanie dla nieruchomości nowej opłaty związanej z gospodarką odpadami komunalnymi lub innej opłaty za usługi dodatkowe,
3) bieżące wyliczanie salda rozrachunków dla poszczególnych podatników,
4) generowanie raportu dot. naliczeń opłat dla nieruchomości zawierającego informacje: o statusie, stawce, sumie, podstawie opłaty, terminie wykonania opłaty, podmiocie, który zrealizował opłatę itd.
5) naliczenie odsetek dla opłat od należności przeterminowanych,
6) przyjmowanie wpłat, dokonywanie zwrotów, wydawanie postanowień o wysokości opłaty, postanowień o zarachowaniu,
3. Weryfikacja deklaracji stanowiących podstawę wymiaru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz wprowadzanie zawartych w tych deklaracjach informacji do eksploatowanego przez Biuro systemu informatycznego.
4. Prowadzenie korespondencji: generowanie pism, decyzji dla wybranych zakresów nieruchomości lub spraw wynikających ze statusu deklaracji, typu nieruchomości, statusu płatności, kwoty zaległości, kwoty odsetek itp.

Referent ds. księgowości opłat

Informacje

Referent ds. księgowości opłat - Mariola Kudła

Do zadań referatu księgowości opłat należy:
1. Kontrola prawidłowości zrealizowanych wpłat, ustalanie terminów i wymiarów opłat. naliczanie zaległości, odsetek przez:
1) obsługę kontroli terminowości i prawidłowości wpłacanych przez właścicieli nieruchomości kwot z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, w zakresie zaległości, odsetek za zwłokę, prolongaty itp.
2) realizację rozrachunków z wnoszącym opłatę w zakresie :
3) parowania należności z tyt. zadeklarowanej kwoty, tytułu wykonawczego, lub decyzji ustalającej z kasowym dowodem wpłaty, dla transakcji gotówkowych, w chwili ewidencjonowania zapłaty w kasie,
4) parowania należności z tyt. zadeklarowanej kwoty, tytułu wykonawczego lub decyzji ustalającej z bankowym dowodem wpłaty, dla transakcji bezgotówkowych, w chwili ręcznego ewidencjonowania danych z wyciągu bankowego.
5) realizację rozrachunków z wnoszącym opłatę zakresie:
6) identyfikacji wnoszącego na podstawie indywidualnych kont bankowych,
7) generowanie masowych rozrachunków (parowania należności z zapłatami) dla zaimportowanych (lub wprowadzonych) operacji bankowych oraz operacji kasowych.
2. Zarządzanie opłatami poprzez:
1) zarządzanie listą opłat (w zależności od nieruchomości, statusów lub terminów płatności).
2) przypisanie dla nieruchomości nowej opłaty związanej z gospodarką odpadami komunalnymi lub innej opłaty za usługi dodatkowe,
3) bieżące wyliczanie salda rozrachunków dla poszczególnych podatników,
4) generowanie raportu dot. naliczeń opłat dla nieruchomości zawierającego informacje: o statusie, stawce, sumie, podstawie opłaty, terminie wykonania opłaty, podmiocie, który zrealizował opłatę itd.
5) naliczenie odsetek dla opłat od należności przeterminowanych,
6) przyjmowanie wpłat, dokonywanie zwrotów, wydawanie postanowień o wysokości opłaty, postanowień o zarachowaniu,
3. Weryfikacja deklaracji stanowiących podstawę wymiaru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz wprowadzanie zawartych w tych deklaracjach informacji do eksploatowanego przez Biuro systemu informatycznego.
4. Prowadzenie korespondencji: generowanie pism, decyzji dla wybranych zakresów nieruchomości lub spraw wynikających ze statusu deklaracji, typu nieruchomości, statusu płatności, kwoty zaległości, kwoty odsetek itp.

Dokumenty

Wykonywane sprawy

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 09 listopada 2022 13:31
Dokument wprowadzony do BIP przez: Magdalena Zubrycka-Pierz
Ilość wyświetleń: 446
10 listopada 2022 08:40 (Magdalena Zubrycka-Pierz) - Dodanie stanowiska: Referent ds. księgowości opłat.
10 listopada 2022 08:40 (Magdalena Zubrycka-Pierz) - Dodanie stanowiska: Referent ds. księgowości opłat.
10 listopada 2022 08:40 (Magdalena Zubrycka-Pierz) - Dodanie stanowiska: Inspektor ds. księgowości i windykacji.